Kalahari Dessert

22 november 2018 - Mariental, Namibië

We kunnen tot nu toe geen foto's plaatsen, want daarvoor is een usb-verbinding met een computer nodig en die hebben we niet. En dat is heel jammer, want we hebben vandaag prachtige dingen gezien.
Vanmorgen hebben we Windhoek verlaten en zijn, met een tussenstop in Rehoboth, richting Mariental gereden. Onderweg hebben we de Steenbokskeerkring gepasseerd en dat betekende dat we ter plekke werden getrakteerd op een bekertje Amarula door Annelize, onze reisleidster. Zij is een echte liefhebster van dit spul en we snappen nu waarom... Bij Mariental zitten we nu in een schitterende lodge in de Kalahari Woestijn. Vanavond hebben we onze eerste gamedrive gedaan. Dat was een geweldige ervaring. We hebben allerlei dieren gezien: oryx, springbok, koedoe, stokstaartjes, grondeekhoorns, struisvogels, maraboes, zebra's, gnoes. Teveel om op te noemen. Zonsondergang gezien vanaf een hoog duin, met aan de ene kant de zon en aan de andere kant de volle maan. En dat in een landschap waarvan de bodem dieprood gekleurd is door het vele ijzer dat in de bodem zit. Kortom, een geweldige dag, die mooie foto's heeft opgeleverd. Als we ergens komen, waar ons een "gewone" computer ter beschikking staat, dan zullen we de foto's op dit blog zetten.
Vanavond gezellig gegeten met de groep en morgen weer verder met nieuwe avonturen.